Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego

Awatar użytkownika
Alchemik
Moderator
Posty: 518
Rejestracja: 2008-05-14, 18:55
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Alchemik »

Jestem za kwartalnym zestawieniem. Przez 3 miesiące pojawi się troche nowych zbiorników, dlatego będzie co oglądać.
Pozdrawiam
Piotr

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

A kto to będzie wyłaniał ?

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Myśle że po przez głosowanie wszystkich użytkowników, to bedzie najbardziej sprawiedliwe.
Jeśli chcecie moge stoworzyc zarys regulaminu i dalej bedziemy debatowac
Obrazek

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

W związku z wejściem w życie innych projektów, chciałbym powrócic do tego.

Przedstawie ogólny zaraz zasad i regulaminu tego konkursu. W związku z tym że już koniec stycznia nie ma sensu spieszyc się żeby brac pod uwage zdjęc z 2008 roku. Tym samym mamy sporo czasu na dopracowanie całości.
Zatem:
  • Konkurs przeznaczony jest dla użytkowników forum, którzy założyli konto na forum 3 miesiące przed zakończeniem każdego etapu konkursu.
  • Czas trwania całości konkursu 01-01-2009 - 30-09-2009
  • Konkurs podzielony jest na kwartalne etapy.
  • Każdy etap kończy się głosowaniem użytkowników na zgłoszone prace.
  • Konkurs podzielony jest na kategorie: 'Akwarium' 'Terrarium' 'Ryba' 'Gad' 'Płaz' 'Bezkręgowiec' 'Roślina'
  • Jeśli w danej kategori liczba zgłoszonych prac nie osiągnie 3 zgłoszeń prace przechodzą na nastepny etap.
  • Każy użytkownik może głosic jedna prace z każdej katoegori w każdym z tepaów, jeśli praca przeszła na nastepny etap konkursu w wyniku małej ilości zgłoszeń w danej kategorii, użytkownik ma prawo zgłosic jeszcze jedna pracę w tej kategori a tym samym będą to min. 2 prace użytkowinka w danej kategorii w danym etapie.
  • Każdy pełnoprawny użytkownik forum ma prawo do oddania głosu na jedno zdjęcie w każdej kategori w danym etapie.
  • Po głosowaniu, będą wyłanine żwycięzkie prace w każdej kategorii.
  • W każdej kategorii będzie wybrana tylko jedna praca.
  • Zwycięzkie prace będa prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego z możliwościa opisu prac jak i prezentacji samego autora.
  • Po zakończeniu całości konkursu, wszystkie zwycięzkie zdjęcia, staną w finałowym głosowaniu, gdzie zostanie wybranych 12 najlepszych zdjęc bez podziału na kategorie.
  • Zwycięzkie zdjęcia zostana opublikowane w Kalendarzu na 2010 rok.
To tak ogólnie, nie traktujcie tego jako już coś gotowego, ma to tylko pokazac "o czym myśle" mówiąc o tym konkursie.

Co do finału myślałem, że można by np. pogadac np z
- "Nasze akwarium" czy nie zechcieli by np zasponsorowac jakiś nagród, prenumeraty na 2010 w zamian za np reklame na forum i udostpenienie zdjec zwyciezców.
- "Magazyn Akwarium" podobnie jak wyzej
- "Rybarium.pl" w celu przekazania jakiś nagród w zamian za reklame na forum.

Prosze o sugestie uwagi
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez megalomaniacc, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

A dlaczego ma być ich 12 ?
Jakoś to nie wychodzi mi z matematyki.
7 kat.
4 kwartały

Co do pism to po pierwsze, nie wiem czy na to pójdą.
Rybarium nas olało przy konkursie na sklep, nawet nie odpisali.
Także mamy ich w nosie.

Ogólnie pomysł jest ok, tylko boję się o frekwencje.
Myślę że jakieś drobne upominki nie będą żadnym problemem.

Możemy też zrobić jeden duży konkurs z lepszymi nagrodami.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

12 zdjec - jeden na kazdy misiac jeśli chodzi o kalendarz. Tyle będzie wybranych prac ze wszystkich zwycieżonych we wszystkich etapach. Przykład
W kazdym z 3 kwartałów ( w tym roku były by tylko 3) bedzie np 7 kategori i w kazdej bedzie wyłoniony zwyciezca razem 21 prac z czego na koniec konkursu wybieramy 12 prac do przedrukowania na kalendarz.

Jeśli chodzi o pisma, moża do nich wysłac oficjalny list i czekać na odpowiedź.
Jeśli chodzi o rybarium moż by udać sie osobicie i zagadac.
Możemy też zrobić jeden duży konkurs z lepszymi nagrodami.
no cały czas o tym pisze zeby na koniec calego konkursu cos wiecej i to traktuje jako "wiekszy" konkurs bo zbiera prace prawie z całego roku.
Obrazek

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

Rybarium odpuszczamy sobie, żadne pismo do nich więcej nie pójdzie.
Natomiast co do pism akwarystycznych to myślę że dopiero jak będzie finał i fotki na kalendarz będą gotowe, to możemy do nich napisać o ich wydrukowanie.

Do czasu finału, postaramy się załatwić dobrych sponsorów i dobre nagrody.

Dlatego regulamin ma być idealny, będzie przesłany do sponsorów.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Przedstawiam projekt regulaminu konkursu. Prosze o komentarze sugestie, co wg Was nalezy dodać/odjąć. Ze względów oczywistch cześć poświecona nagrodą jest póki co okrojona.
Miłej lektury.

I. Postanowienia ogólne.
1. Konkurs „Najlepsze zdjęcie Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez Łódzkie Forum Akwarystyczne.
2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum.
3. Czas trwania konkursu 2009.01.01 – 2009.11.30
4. Konkurs podzielony jest na 3 etapy, każdy etap określonych jest w trzech miesiącach.
5. Czas trwania pierwszego etapu 2009.01.01 – 2009.03.31, czas trwania drugiego etapu 2009.04.01 – 2009.06.30, czas trwania trzeciego etapu 2009.07.01 – 2009.09-30.
6. Po zakończeniu wszystkich etapów odbędzie się finał
7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.

II. Warunki uczestnictwa.
1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu

III. Zasady zgłaszania prac.
1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
a) Akwarium.
b) Terrarium
c) Ryba
d) Roślina
e) Bezkręgowiec
f) Gad
g) Płaz
2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, podpis, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalny rozmiar 1024 x 768 mega pikseli.
6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg .gif.
7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy …(tu trzeba albo coś stworzyć albo do kogoś z nas)
8. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacja niniejszego regulaminu.
9. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, nie będą brały udziału w konkursie.


IV. Prezentowanie prac.
1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najmniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 marca, itd.
2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświeconemu niniejszemu konkursowi.
3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w formacie 1024 x 768 mega piksela

V. Zasady głosowania i ogłaszania wyników konkursu.
1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie 7 głosów.
3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Konkurs w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.


VI. Zwycięzcy.
1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 jeden prac finałowych.
3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac.
4. Z 12 najlepszych, finałowych prac zostanie ogłoszonych 3 zwycięzców.
5. Każdy zwycięzca zostanie poinformowany osobiście o wygraniu danej kategorii w danym etapie lub zwycięstwie w części finałowej na PW najpóźniej godzinę przed oficjalnym ogłoszeniem wyników.

VII. Nagrody.
1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane na kalendarz na rok 2010, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.

VIII. Postanowienia końcowe.
1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum akwarystycznego.
2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na publikacje jego pracy.
3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
Ostatnio zmieniony 2009-02-12, 22:37 przez megalomaniacc, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Czy ktoś z Was raczył by sie wypowiedzieć w tym temacie, czy mam rozumieć, że macie gdzieś ten konkurs?
Obrazek

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

2. 12 zwycięskich prac części finałowych zostanie przedrukowane na kalendarz na rok 2010, który będzie do nabycie dla zainteresowanych osób.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Chodziło mi raczej o sugestje merytoryczne. Co dodać co odjąć a co zmienić. Mamy już prawie połowę lutego a sprawa nie jest ruszona, wiec proszę o sprężenie się :P
Obrazek

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

Trzeba to ując tak, żeby nie było ze forum to będzie sprzedawało.

Na nagrodę możemy dać np. 1 miejsce - Eheim Pick-up 2010 lub coś w tym stylu, 2 i 3 zestawy pokarmów.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Mozna dodać punkt iz forum nie bedzie brało żadnych materialnych ani ponięznych zysków ze sprzedazy kalendarzy

oraz że kalendarze będą sprzedawane po cenie produkcji.

Natomiast jeśli bysmy sie dogadali z jakimś czasopismem należało by ustalić na jakich zasadach były by przekazane zdjęcia do publikacji w ich gazecie.

Co do nagrody o ktorej pisałeś. Czy jest to pewne i ustalone z włdzami stowarzyszenia?
Obrazek

zabapinkfloyd
Posty: 792
Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zabapinkfloyd »

Nagrody to moja działka.
Wszystkie nagrody są pozyskiwane od osób fizycznych.

Stowarzyszenie nic do nich nie ma.
Ani ich nie funduje.

Jeśli ten filtr jest dobry ? bo się nie znam.
To mogę załatwić sponsora na niego.
I na dwa zestawy pokarmów.

Co do konkursu i jego wyników - do publikacji w jakimś czasopiśmie.
To pomyślimy o tym za jakiś czas.
Teraz jest dużo za wcześnie na to.

Awatar użytkownika
megalomaniacc
Moderator
Posty: 1047
Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: megalomaniacc »

Ale chodzi Ci o tą edycje ccalego konkursu czy np na ta chwile a na koniec cos sie zaaranzuje?(ze jest za wczesnie na czasopisma)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Moderatorzy”