A odnośnie tych zdaniem niektóych "dziwnych" odpowiedzi, jak powszechnie wiadomo Jabol ma dość specyficzne poczucie humoru ale jakby nie było dodaje nim tylko uroku naszemu i tak uroczemu forum :)
Z tego co widze to większość pretensji dotyczących ww, sklepu dotyczy nieścisłości z regulaminem. Z ciekawości zapoznałe sie z nim i pretensje kacperka29 są moim zdaniem nieuzasadnione, gdyż jest dokładnie napisane
"Zamówienia realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia" .
Czy kacperek29 otrzymał potwierdzenie??
Najlepszym i najmniej problemowym roziązaniem jest poprostu telefon do sklepu, wiadomo że maile są wygodne ale, czasami przez niektóre programy moga być potraktowane jako spam albo tak jak u mnie outlock sciąga niektóre maile z serwera po 4 dniach. W przypadku połączenia telefonicznego mamy pewność, że sprzedający wie o co nam chodzi, i że dotarła do niego nasza wiadomość.
Ja wraz z tatą tez prowadzimy sklep internetowy ( w zupełnie innej branży) I wiem że np. nieustanne zdejmowanie i ponowne wsadzanie produktów na sklep to dość męcząca i mozolna sprawa, dlatego nie dziwię, się że niektóre produkty widnieją w necie a nie ma ich tymczasowo na stanie. Gdyby rybarium zajmowało sie wyłącznie handlem przez internet to wtedy niezaznaczanie niedostępności byłoby nie na miejscu, ale takto codziennie wszystkie sprzedane towary niedość musieli by niedość, że wbić na kasę to jeszcze zdjąć z magazynu w necie.
Ale powtarzam znowu telefon może rozwiać wszystkie wątpliwości.
Ja osobiście kilka razy już kupowałem w tym sklepie i nie mogę złego słowa powiedzieć
