Opinie sklep Rybarium
Opinie sklep Rybarium
Witam wszystkich forumowiczów. Prosiłbym o Wasze opinie na temat sklepu ww. Do tej pory tylko mogłem polecać ten sklep gorąco. Zakup sprzętu i wszystkiego co na stronie, mimo nieraz dłuższego czasu oczekiwania była do przeżycia. Wszystko uległo zmianie jak zacząłem kupować coś do akwarystyki morskiej. Co inny sprzedawca to inne ceny.... Sam zywy piach cena wg jednego 140zł, u drugiego z tydzień póżniej zapłaciliśmy z mrożonkami i czymś jeszcze 140... Ostatnio brat kupił ślimaki w cenie 10zł za sztukę (piątek...)... W poniedziałek moja Narzeczona pojechała po ślimaki i kupiła je (te same) po 20zł za sztukę!!!! Nie wiem czy to tylko my widzimy, czy nie które z osób ze sklepu myślą że mają do czynienia z kimś kto się nie zorientuje albo komu można wszystko wmówić. Chciałem uzyskać o Was opinie głównie z akwa morskiej bo jak mówię z tym co jest na stronie jest oki. Nie jest natomiast wporządku z rzeczami które nie sią umieszczone na stronie.
hmm nie ulega watpliwosci ze sprawa jest delikatnie mowiac niezreczna. :)Kubiszon pisze:Może oni po prostu nie znają cen i tak sobie szczelająJabol wypowiedz się!
w kazdym razie JA :) mam alibi bo nie znam sie na morskim :). jesli Klient ma zamiar kupic cos z zywca morskiego to zawsze prosze ktoregos z Kolegow aby takowego Klienta obsluzyli.
faktem jednak jest ze ostatnimi czasy mielismy male klopoty z oprogramowaniem/systemem i nieraz komp nam robil figle "cenowe"
w sumie szkoda ze Autor Posta nie zglosil tego od reki Szefom Rybarium i nie poprosil o wyjasnienie
Witam
Przepraszam za zaistniałą sytuację - dostawy morskie przychodzą do nas niestety w nieludzkich godzinach i nie zawsze zdążymy od ręki opisać zbiorniki oraz wprowadzić ceny do komputera. Stąd mogło się zdarzyć, że cena na danego zwierzaka zmieniła się "nagle". Postaramy się w przyszłości uniknąć tego typu problemów
W kwestii piachu - jego cena jest bardzo zależna od ceny frachtu, jakiś czas temu importerzy zaczeli tez mocno konkurować ze soba, stąd spore wachania cen.
Za zaistniałą sytuację przepraszamy - prosimy przypomnieć się przy następnej wizycie, wyrównamy poniesione straty.
Pozdrawiam
--
Jarek Dyrkacz
www.rybarium.pl
Przepraszam za zaistniałą sytuację - dostawy morskie przychodzą do nas niestety w nieludzkich godzinach i nie zawsze zdążymy od ręki opisać zbiorniki oraz wprowadzić ceny do komputera. Stąd mogło się zdarzyć, że cena na danego zwierzaka zmieniła się "nagle". Postaramy się w przyszłości uniknąć tego typu problemów
W kwestii piachu - jego cena jest bardzo zależna od ceny frachtu, jakiś czas temu importerzy zaczeli tez mocno konkurować ze soba, stąd spore wachania cen.
Za zaistniałą sytuację przepraszamy - prosimy przypomnieć się przy następnej wizycie, wyrównamy poniesione straty.
Pozdrawiam
--
Jarek Dyrkacz
www.rybarium.pl
Niestety, ale odradzam ten sklep !
Dzisiaj kupiłem u nich Volcanit 7 kg i cena na ich stronie jak "byk" jest 56.10 pln. Ponieważ brałem 3 opakowanie nie od razu skojarzyłem, że cena za opakowanie wyższa. Ale już w samochodzie sprawdzam na paragonie 62 pln ! Nawet, bym nie sprawdzał, ale już wcześniej miałem podobne spostrzeżenia co autor wątku, ale wtedy to, sytuacja była inna, bo to co sprawdziłem na ich stronie miało taką samą cenę w sklepie, tylko ewentualne inne przedmioty (nie umieszczone na ich stronie np. BIO CERAMAX ULTRA PRO 1600 36pln) miały dziwnie zawyżoną cenę, ale tu o żadnych nieścisłościach nie mówie, bo o cenę nie zapytałem. Ale wróciłem do sklepu, żeby wyjaśnić pomyłkę. Tylko, że sprzedawca uświadomił mnie, że to nie pomyłka - cena w sklepie wyższa niż bym kupił przez internet. Tu wielkie zaskoczenie, bo wcześniej kilka razy o to pytałem i zawsze, było, że cena taka jak na stronie internetowej. Ponoć zmiana nastąpiła od nowego roku., tylko, ze ja 08 lutego 2010 roku kupiłem u nich filtr, za który zapłaciłem tyle ile widniało (i widniej) na stronie Rybarium.pl. Postanowiłem oddać towar (nie dlatego, że był trochę droższy, ale dlatego, że poczułem się oszukany!!!), Ale sprzedawca nie potrafił cofnąć transakcji dokonanej kartą, dlatego muszę jeszcze raz tam pojechac, ale to będzie już ostatni raz, jak tam coć kupiłem!
Dzisiaj kupiłem u nich Volcanit 7 kg i cena na ich stronie jak "byk" jest 56.10 pln. Ponieważ brałem 3 opakowanie nie od razu skojarzyłem, że cena za opakowanie wyższa. Ale już w samochodzie sprawdzam na paragonie 62 pln ! Nawet, bym nie sprawdzał, ale już wcześniej miałem podobne spostrzeżenia co autor wątku, ale wtedy to, sytuacja była inna, bo to co sprawdziłem na ich stronie miało taką samą cenę w sklepie, tylko ewentualne inne przedmioty (nie umieszczone na ich stronie np. BIO CERAMAX ULTRA PRO 1600 36pln) miały dziwnie zawyżoną cenę, ale tu o żadnych nieścisłościach nie mówie, bo o cenę nie zapytałem. Ale wróciłem do sklepu, żeby wyjaśnić pomyłkę. Tylko, że sprzedawca uświadomił mnie, że to nie pomyłka - cena w sklepie wyższa niż bym kupił przez internet. Tu wielkie zaskoczenie, bo wcześniej kilka razy o to pytałem i zawsze, było, że cena taka jak na stronie internetowej. Ponoć zmiana nastąpiła od nowego roku., tylko, ze ja 08 lutego 2010 roku kupiłem u nich filtr, za który zapłaciłem tyle ile widniało (i widniej) na stronie Rybarium.pl. Postanowiłem oddać towar (nie dlatego, że był trochę droższy, ale dlatego, że poczułem się oszukany!!!), Ale sprzedawca nie potrafił cofnąć transakcji dokonanej kartą, dlatego muszę jeszcze raz tam pojechac, ale to będzie już ostatni raz, jak tam coć kupiłem!
bau pisze:Niestety, ale odradzam ten sklep !
Dzisiaj kupiłem u nich Volcanit 7 kg i cena na ich stronie jak "byk" jest 56.10 pln. Ponieważ brałem 3 opakowanie nie od razu skojarzyłem, że cena za opakowanie wyższa. Ale już w samochodzie sprawdzam na paragonie 62 pln ! Nawet, bym nie sprawdzał, ale już wcześniej miałem podobne spostrzeżenia co autor wątku, ale wtedy to, sytuacja była inna, bo to co sprawdziłem na ich stronie miało taką samą cenę w sklepie, tylko ewentualne inne przedmioty (nie umieszczone na ich stronie np. BIO CERAMAX ULTRA PRO 1600 36pln) miały dziwnie zawyżoną cenę, ale tu o żadnych nieścisłościach nie mówie, bo o cenę nie zapytałem. Ale wróciłem do sklepu, żeby wyjaśnić pomyłkę. Tylko, że sprzedawca uświadomił mnie, że to nie pomyłka - cena w sklepie wyższa niż bym kupił przez internet. Tu wielkie zaskoczenie, bo wcześniej kilka razy o to pytałem i zawsze, było, że cena taka jak na stronie internetowej. Ponoć zmiana nastąpiła od nowego roku., tylko, ze ja 08 lutego 2010 roku kupiłem u nich filtr, za który zapłaciłem tyle ile widniało (i widniej) na stronie Rybarium.pl. Postanowiłem oddać towar (nie dlatego, że był trochę droższy, ale dlatego, że poczułem się oszukany!!!), Ale sprzedawca nie potrafił cofnąć transakcji dokonanej kartą, dlatego muszę jeszcze raz tam pojechac, ale to będzie już ostatni raz, jak tam coć kupiłem!
1)polityka sklepu jest taka jak jest i mozna sie z nia zgadzac badz nie.
2)bedac klientem z Lodzi (lub okolic) kazdy ma mozliwosc wyboru: przesylka, odbior osobisty albo kupno w sklepie
3)zamawiajac w 2 pierwszych opcjach - obowiazuja ceny na WWW; kupujac bezposrednio w sklepie - moze sie zdarzyc ze ceny beda sie roznic od tych na WWW - jak wspomnialem wyzej - WOLNY WYBOR. (a obszerne wyjasnienie dlaczego, po co itd znalezc mozna w:
- watku na temat gieldy hurtowej w Lodzi
4)jesli cos wydaje sie niezrozumiale - patrz pk1
5)nie tyle nie potrafilem cofnac ale to Pan nie potrafil podac numeru swojego konta. potrzebne mi bylo po to aby przekazac je szefom ktorzy JAKO JEDYNI maja dostep do SWOJEGO konta - aby zrobic przelew zwrotny
PS
a teraz przyklad. ostatnio kupowalem zarowki ledowe na allegro od goscia z Lodzi. zalicytowalem. dzwonie do niego ze chialbym odebrac bo mam do niego z 500 metrow. gosc mi grzecznie odpisuje ze owszem mozna odebrac ale dopiero po dokonaniu przelewu. wiec bylem ciezko zdziwiony i tlumacze mu ze zaraz zaplace mu "do lapy" (zwlaszcza ze rozmzwialem z nim dzien wczesniej przez telefon i nie bylo problemu - ale ...nie bylo takze mowy o tym ze bede licytowal ...). gosc stwierdzil ze jesli zalicytowalem przez allegro to obowiazuje ZASADA wczesniejszego przelewu.
PS2
zanim cokolwiek sie napisze o oszustwach itp - niech kazdy pomysli o tym ze: sklep internetowy jest fajny bo tanszy ale towar mozna zobaczyc jedynie na fotach. jesli ma sie jednak mozliwosc zeby ten towar POMACAC!!!! (a sam Pan powiedzial ze najpierw chce Pan sie przyjrzec temu Volcanitowi)!!!! to trzeba sie liczyc z tym ze takie miejsce gdzie mozna POMACAC z czegos sie musi utrzymac - tym bardziej w Lodzi (dlaczego tym bardziej...PATRZ WATEK DOTYCZACY GIELDY HURTOWEJ)
AMEN
Witam
Nie ukrywamy faktu, że ceny w sklepie stacjonarnym są wyższe niż przy zamówieniach internetowych. Niestety, ale koszty utrzymania sporego lokalu w centum Łodzi, pracowników obsługujących sklep oraz magazynu niezbędnego do jego funkcjonowania są potężne - i nie jest możliwe utrzymanie identycznych cen przy zakupach stacjonarnych. Zwłaszcza w przypadku Łodzi, gdzie konkurencja ze strony Giełdy zoologicznej jest ogromna.
Cały czas jest możliwość zamawiania towaru online z odbiorem osobistym, nie są z tego tytuły naliczane jakiekolwiek koszty i obowiązują ceny wystawione online. Jeżeli okaże się, że dla większości klientów, kanał sprzedaży, jakim jest sklep stacjonarny okaże się niepotrzebny, pomyślimy po prostu o jakichś zmianach w tym kierunku, na razie zostawiliśmy do dyspozycji obie formy dokonywania zakupów.
Przykro nam jeżeli ktoś się czuje przez to oszukany, jednak jak już informowałem wcześniej, nie ma szans na utrzymanie sklepu stacjonarnego w Łodzi przy zachowaniu cen obowiązujących w handlu online.
Pozdrawiam
Jarek Dyrkacz
www.rybarium.pl
PS. Co do cofania kart płatniczych - nie mam pojęcia jak się to robi, zwłaszcza że operator nalicza sobie niemałe prowizje i trzeba ją jakoś anulować. Jutro rano skontaktuję się z eService i dowiem się jak wygląda taka procedura.
Nie ukrywamy faktu, że ceny w sklepie stacjonarnym są wyższe niż przy zamówieniach internetowych. Niestety, ale koszty utrzymania sporego lokalu w centum Łodzi, pracowników obsługujących sklep oraz magazynu niezbędnego do jego funkcjonowania są potężne - i nie jest możliwe utrzymanie identycznych cen przy zakupach stacjonarnych. Zwłaszcza w przypadku Łodzi, gdzie konkurencja ze strony Giełdy zoologicznej jest ogromna.
Cały czas jest możliwość zamawiania towaru online z odbiorem osobistym, nie są z tego tytuły naliczane jakiekolwiek koszty i obowiązują ceny wystawione online. Jeżeli okaże się, że dla większości klientów, kanał sprzedaży, jakim jest sklep stacjonarny okaże się niepotrzebny, pomyślimy po prostu o jakichś zmianach w tym kierunku, na razie zostawiliśmy do dyspozycji obie formy dokonywania zakupów.
Przykro nam jeżeli ktoś się czuje przez to oszukany, jednak jak już informowałem wcześniej, nie ma szans na utrzymanie sklepu stacjonarnego w Łodzi przy zachowaniu cen obowiązujących w handlu online.
Pozdrawiam
Jarek Dyrkacz
www.rybarium.pl
PS. Co do cofania kart płatniczych - nie mam pojęcia jak się to robi, zwłaszcza że operator nalicza sobie niemałe prowizje i trzeba ją jakoś anulować. Jutro rano skontaktuję się z eService i dowiem się jak wygląda taka procedura.
www.rybarium.pl
Batalionów Chłopskich 10
Batalionów Chłopskich 10
Jabol, ja bardzo nie lubie takiej polityki, ze cos na stronie jest tansze niz w ofercie offline. To tak jakbyscie pietnowali zainteresowanych ktorzy do sklepu przychodza.
Najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do sklepu obmacanie, kupno przez www z odbiorem osobistym.
Nie lubie rowniez jak ktos rejestruje sie na forum tylko po to by napisac jednego posta z oskarzeniami.
Najlepszym rozwiazaniem jest pojscie do sklepu obmacanie, kupno przez www z odbiorem osobistym.
Nie lubie rowniez jak ktos rejestruje sie na forum tylko po to by napisac jednego posta z oskarzeniami.
pozdrawiam
Andrzej
moje akwaria:
http://turczynowicz.com/aqua/300/2/resized/day60.jpg
http://turczynowicz.com/aqua/30/0.JPG
http://turczynowicz.com/aqua/20/0.JPG
Andrzej
moje akwaria:
http://turczynowicz.com/aqua/300/2/resized/day60.jpg
http://turczynowicz.com/aqua/30/0.JPG
http://turczynowicz.com/aqua/20/0.JPG
baq, przecież my nikomu nie zabraniamy takiego postępowania, są klienci którzy tak robią regularnie, jeżeli chcą się zapoznać z towarem przed zakupem.
Zrozum nasza sytuację, konkurencja w internecie wymusza potężne obniżki marż, wiele towarów jest sprzedawane w cenach prawie hurtowych - cały handle opiera się tutaj na bardo dużym wolumenie sprzedaży przy stosunkowo niewielkich kosztach.
Nierealne jest dla nas utrzymanie sklepy stacjonarnego, który generuje ogromne koszty (czynsz za lokal handlowy w centum Łodzi jest kilkakrotnie wyższy niż za lokal magazynowy do wysyłek). Do tego potrzeba dwóch pracowników, żeby zapewnić obsługę przez 46 godzin w tygodniu.
Nie będę się tutaj wdawał w jakieś wielkie obliczenia finansowe, ale w naszej firmie pracuje 3 pracowników, z czego połowa czasu przypada na obsługę sklepu stacjonarnego, utrzymujemy dość dobrą lokalizację, tylko po to, żeby klienci mieli jak najwygodniejszy dojazd do sklepu. A ze względu na specyfikę handlu detalicznego oraz łódzką Giełdę, obrót generowany stacjonarnie jest sporo niższy niż wysyłkowy.
Bardzo długo staraliśmy się utrzymywać ceny internetowe online, teraz też na droższe artykuły staramy się utrzymać ceny internetowe, niestety jest to niemożliwe w przypadku większości towarów. Z jednej strony chcesz mieć możliwość "pomacania towaru przed zakupem", więc sam przyznajesz że kanał internetowy ma swoje niedoskonałości (pomimo świetnych cen), proszę więc abyś zrozumiał, że to "pomacanie" kosztuje nas kilkaset złotych dziennie. A i tak ceny stacjonarne które mamy nie są jakieś szczególnie wysokie, na większość produktów różnica nie przekracza kilku procent.
Zapraszamy wszystkich klientów do rejestracji na naszej stronie www i zakupów przez sklep online - wtedy nie będzie tego typu niejasności. Jabol ma możliwość przypisania startowego rabatu do kont klientów z forum - w razie czego można z nim na priv to załatwić.
Dla stałych klientów są też przygotowane karty stałego klienta (rabat 5% na wszystkie towary w sklepie stacjonarnym, co w zasadzie niweluje różnicę cen - a na produkty które mają te same ceny nawet je polepsza). Nie widzę przeszkód, żeby w ramach "lokalnej współpracy" wydawać takie karty forumowiczom - proszę się tylko przypomnieć przed zakupami.
Raz jeszcze przepraszam ze niedogodności związane z cenami - ale niestety - jeżeli punkt pozwalający na pomacanie towaru przed zakupem ma pozostać w takiej formie jak funkcjonuje teraz, jest to po prostu warunek konieczny. Poprosiłem już informatyka, żeby umieścił przy każdej cenie stosowną informację, tak żeby w przyszłości nie było tego typu nieporozumień.
Pozdrawiam
Zrozum nasza sytuację, konkurencja w internecie wymusza potężne obniżki marż, wiele towarów jest sprzedawane w cenach prawie hurtowych - cały handle opiera się tutaj na bardo dużym wolumenie sprzedaży przy stosunkowo niewielkich kosztach.
Nierealne jest dla nas utrzymanie sklepy stacjonarnego, który generuje ogromne koszty (czynsz za lokal handlowy w centum Łodzi jest kilkakrotnie wyższy niż za lokal magazynowy do wysyłek). Do tego potrzeba dwóch pracowników, żeby zapewnić obsługę przez 46 godzin w tygodniu.
Nie będę się tutaj wdawał w jakieś wielkie obliczenia finansowe, ale w naszej firmie pracuje 3 pracowników, z czego połowa czasu przypada na obsługę sklepu stacjonarnego, utrzymujemy dość dobrą lokalizację, tylko po to, żeby klienci mieli jak najwygodniejszy dojazd do sklepu. A ze względu na specyfikę handlu detalicznego oraz łódzką Giełdę, obrót generowany stacjonarnie jest sporo niższy niż wysyłkowy.
Bardzo długo staraliśmy się utrzymywać ceny internetowe online, teraz też na droższe artykuły staramy się utrzymać ceny internetowe, niestety jest to niemożliwe w przypadku większości towarów. Z jednej strony chcesz mieć możliwość "pomacania towaru przed zakupem", więc sam przyznajesz że kanał internetowy ma swoje niedoskonałości (pomimo świetnych cen), proszę więc abyś zrozumiał, że to "pomacanie" kosztuje nas kilkaset złotych dziennie. A i tak ceny stacjonarne które mamy nie są jakieś szczególnie wysokie, na większość produktów różnica nie przekracza kilku procent.
Zapraszamy wszystkich klientów do rejestracji na naszej stronie www i zakupów przez sklep online - wtedy nie będzie tego typu niejasności. Jabol ma możliwość przypisania startowego rabatu do kont klientów z forum - w razie czego można z nim na priv to załatwić.
Dla stałych klientów są też przygotowane karty stałego klienta (rabat 5% na wszystkie towary w sklepie stacjonarnym, co w zasadzie niweluje różnicę cen - a na produkty które mają te same ceny nawet je polepsza). Nie widzę przeszkód, żeby w ramach "lokalnej współpracy" wydawać takie karty forumowiczom - proszę się tylko przypomnieć przed zakupami.
Raz jeszcze przepraszam ze niedogodności związane z cenami - ale niestety - jeżeli punkt pozwalający na pomacanie towaru przed zakupem ma pozostać w takiej formie jak funkcjonuje teraz, jest to po prostu warunek konieczny. Poprosiłem już informatyka, żeby umieścił przy każdej cenie stosowną informację, tak żeby w przyszłości nie było tego typu nieporozumień.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2010-02-24, 23:51 przez rybarium, łącznie zmieniany 3 razy.
www.rybarium.pl
Batalionów Chłopskich 10
Batalionów Chłopskich 10
Jarku
Ja to swietnie rozumiem, aczkolwiek taka praktyka moze mi sie nie podobac prawda ?
Sklepy tylko internetowe czesto nie daja mozliwosci nawet odbioru osobistego, co mnie osobiscie jeszcze bardziej denerwuje.
Uwazam rowniez ze program lojalnosciowy to swietny pomysl, i czesto te kilka procent mniej decyduje o zakupie tam a nie gdzies indziej.
Ja kupuje u was oczywiscie ze wzgledu na ceny, ale w wiekszej mierze bo moge sobie pogadac, nie mam problemu ze zwrotem, zawsze idzie sie dogadac, a jak jakis wiekszy zakup to potargowac. Nie bede dla 10 zł roznicy w cenie komplikowal sobie zycia w przypadku, awarii czy zwrotu, jednakze sa osoby dla ktorych liczy sie tylko i wylacznie cena i to wlasnie w nich najbardziej ta zmiana uderza.
Niewatpie ze skalkulowaliscie sobie to wszystko, jakiego rzedu oszczednosci wniesie taka zmiana, zreszta ja i tak zawsze najpierw zamawiam przez www :)
Ja to swietnie rozumiem, aczkolwiek taka praktyka moze mi sie nie podobac prawda ?
Sklepy tylko internetowe czesto nie daja mozliwosci nawet odbioru osobistego, co mnie osobiscie jeszcze bardziej denerwuje.
Uwazam rowniez ze program lojalnosciowy to swietny pomysl, i czesto te kilka procent mniej decyduje o zakupie tam a nie gdzies indziej.
Ja kupuje u was oczywiscie ze wzgledu na ceny, ale w wiekszej mierze bo moge sobie pogadac, nie mam problemu ze zwrotem, zawsze idzie sie dogadac, a jak jakis wiekszy zakup to potargowac. Nie bede dla 10 zł roznicy w cenie komplikowal sobie zycia w przypadku, awarii czy zwrotu, jednakze sa osoby dla ktorych liczy sie tylko i wylacznie cena i to wlasnie w nich najbardziej ta zmiana uderza.
Niewatpie ze skalkulowaliscie sobie to wszystko, jakiego rzedu oszczednosci wniesie taka zmiana, zreszta ja i tak zawsze najpierw zamawiam przez www :)
pozdrawiam
Andrzej
moje akwaria:
http://turczynowicz.com/aqua/300/2/resized/day60.jpg
http://turczynowicz.com/aqua/30/0.JPG
http://turczynowicz.com/aqua/20/0.JPG
Andrzej
moje akwaria:
http://turczynowicz.com/aqua/300/2/resized/day60.jpg
http://turczynowicz.com/aqua/30/0.JPG
http://turczynowicz.com/aqua/20/0.JPG
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 2010-03-06, 11:57
- Lokalizacja: Aleksandrów
Praktyka innych cen w necie a innych w sklepie jest powszechna !
Miałem zamiar kupić TV.Znalazłem przez internet w sklepie w łodzi interesujący mnie model cena była OK.
Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że w sklepie tego modelu nie ma ,a jak zamówię to przywiozą ale będzie 500zł. droższy !Cena jest dobra tylko dla klientów internetowych .
Zamówienie przez internet z odbiorem w sklepie jest najbardziej korzystne dla klienta i to nie jest wina sklepu tylko realia rynkowe!
Miałem zamiar kupić TV.Znalazłem przez internet w sklepie w łodzi interesujący mnie model cena była OK.
Jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że w sklepie tego modelu nie ma ,a jak zamówię to przywiozą ale będzie 500zł. droższy !Cena jest dobra tylko dla klientów internetowych .
Zamówienie przez internet z odbiorem w sklepie jest najbardziej korzystne dla klienta i to nie jest wina sklepu tylko realia rynkowe!
Mam pytanie do rybarium... i jabola...
Czy działalność handlowa online i działaność sklepu jest zarejestrowana jako odrębna działalność gospodarcza. Jeśli nie to jak na waszą politykę cenową zapatruje się Urząd Skarbowy i UOKiK- gdyż sprzedajecie te same produkty po różnej cenie. (czy może na kasie fiskalnej macie dwie grupy towarowe- klient indywidualny i klient internetowy)
Uważałem was za fajny sklep- lecz niestety sami popsuliście moją opinię o Was. Klient nie musi działać online- lecz może działać pod wpływem impulsu bo coś akurat zobaczy. Za impuls nie powinniśmy płacić.
Nie tragizujcie iż giełda na równej jest waszą konkurencją, choć zaczynacie wprowadzać podobne zasady 10zł za wejście (marża za sklep) i pominięcie jej w przypadku online.
Stwierdzenie kolegi, że polityka sklepu jest taka i albo ją akceptujemy albo nie jest sporo nie na miejscu, a dalsze wypowiedzi utwierdzają mnie iż raczej tracicie niż zyskujecie. Pamiętajcie iż najlepszą reklamą jest zadowolenie klienta bo zadowolony klient wraca.
Pozdrawiam- były klient rybarium.
Czy działalność handlowa online i działaność sklepu jest zarejestrowana jako odrębna działalność gospodarcza. Jeśli nie to jak na waszą politykę cenową zapatruje się Urząd Skarbowy i UOKiK- gdyż sprzedajecie te same produkty po różnej cenie. (czy może na kasie fiskalnej macie dwie grupy towarowe- klient indywidualny i klient internetowy)
Uważałem was za fajny sklep- lecz niestety sami popsuliście moją opinię o Was. Klient nie musi działać online- lecz może działać pod wpływem impulsu bo coś akurat zobaczy. Za impuls nie powinniśmy płacić.
Nie tragizujcie iż giełda na równej jest waszą konkurencją, choć zaczynacie wprowadzać podobne zasady 10zł za wejście (marża za sklep) i pominięcie jej w przypadku online.
Stwierdzenie kolegi, że polityka sklepu jest taka i albo ją akceptujemy albo nie jest sporo nie na miejscu, a dalsze wypowiedzi utwierdzają mnie iż raczej tracicie niż zyskujecie. Pamiętajcie iż najlepszą reklamą jest zadowolenie klienta bo zadowolony klient wraca.
Pozdrawiam- były klient rybarium.