Terminal w usługach domowych
Terminal w usługach domowych
Robię remonty i różne naprawy w domach u klientów. Pracuję głównie sam i przyjmuję płatności gotówką albo przelewem. Ale coraz częściej klienci pytają o kartę. Zastanawiam się, czy da się to ogarnąć w wersji mobilnej i czy to ma sens w tej branży.
Terminal w usługach domowych
W usługach z dojazdem terminale coraz częściej się pojawiają, bo sporo klientów oczekuje, że będą mogli zapłacić od razu po wykonaniu usługi. Z tego co się orientuję, są terminale przenośne, które działają przez Wi-Fi albo z wbudowaną kartą SIM, więc dają radę nawet w terenie. Na stronie https://polskabezgotowkowa.pl/ można znaleźć ofertę, gdzie terminal można dostać na korzystnych warunkach, bez opłat na początek. Wydaje się, że to dobra opcja, żeby przetestować bez inwestowania pieniędzy. Ciekawi mnie, czy ktoś z branży remontowej już korzysta z tego rozwiązania – jak wygląda to od strony praktycznej, czy klienci chętnie płacą kartą, czy raczej wciąż wolą gotówkę? Może ktoś się podzieli doświadczeniem.