Opinie sklep Rybarium

rozmowy na dowolne tematy
ODPOWIEDZ
nemrod
Posty: 177
Rejestracja: 2009-10-17, 04:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: nemrod »

Zafira pisze:I np. zdzieranie ceny z pudełka powoduje jego jakieś tam oszpecenie.
Zdjęcie z półki przyczepionej/przyklejonej tam kartki z ceną towaru leżącego obok/powyżej nie powoduje oszpecenia. A klientowi nerwowo szukającemu rozwiązania palącego problemu "kupić, nie kupić" taka kartka zdecydowanie pomaga w podjęciu decyzji. Bez krępującego, wielokrotnego zadawania pytań typu "a ten filtr ile?".

Jeszcze parę lat temu obowiązywał w handlu stacjonarnym rygorystycznie egzekwowany przepis, że wyłożony towar musi być opatrzony obowiązującą ceną. Choćby dlatego, by cena podawana facetowi o wyglądzie lumpa była taka sama, jak podawana pozującemu na milionera. Jeśli nie ma widocznych cen, to mogą być inne powody? Pomijam, jako niebrane pod uwagę, lenistwo obsługi.

jabol
Posty: 821
Rejestracja: 2009-08-27, 14:38
Lokalizacja: Łodź

Post autor: jabol »

nemrod pisze:.......Jeśli nie ma widocznych cen, to mogą być inne powody? Pomijam, jako niebrane pod uwagę, lenistwo obsługi.
hmmmm w dobie inetu kiedy mozna wszystkie ceny sprawdzic na WWW..... biorac rzecz jasna pod uwage iz pod kazdym towarem jest info iz cena obowiazuje tylko przy zakupie przez net... chyba to znowu nie jakis wielki problem (tym bardziej ze jak widac Kolega umie korzystac z netu :) :) )

a faktem jest ze ceny roznia sie w sumie nieznacznie.

faktem drugim jest tez...ze moim idolem (nie wiem jak kolegow z pracy) jest Gucio ... z Pszczolki Maji :) :) :)

Order
Posty: 62
Rejestracja: 2010-08-07, 09:03
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Order »

Ja myślę ze jest wielu klientów, którzy krepują się, co chwile pytać i pytać o ceny i po prostu kupią jedną pierdołę i wychodzą a jak człowiek widzi ceny to się zaczyna zastanawiać kalkulować nie czuje presji itp. rozmyśla to kupię dziś a to po wypłacie a jak się pyta, co 5 sekund to po 1 minucie nie pamięta, o co pytał na początku i koło się zaczyna od nowa i znów dowiadywać się o te same ceny, po czym jest już skrępowany i spocony i wychodzi z jedną rybka za 5 zł.

Ja tak miałem potrzebowałem kilka rzeczy nawet kartkę miałem. Przede mną był jeden klient a ja stałem w sklepie i oglądałem, lecz nie wiedziałem, co za ile nie mogłem spokojnie sobie zaplanować zakupów, gdy nadeszła moja kolej zacząłem dowiadywać się o ceny, co też nie jest ekspresowe tak się zamotałem, ponieważ pamiętałem ceny z netu tu znów inne ceny wszystko mi się pomieszało wyszedłem tylko zamiast z 5 rzeczami to z, 2 po które musiałem zasuwać na następny dzień.

Cena ułatwia życie

Awatar użytkownika
paluszekrybny
Posty: 94
Rejestracja: 2010-04-29, 22:47
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paluszekrybny »

http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... ?story=142

polecam, ładnie i prosto wyłożone zasady gdzie i w jaki sposób powinna być podana cena w sklepie.

kacperek29
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-31, 11:00
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kacperek29 »

Ostatnio postanowiłem zrobić zamówienie w rybarium ale chyba będzie to moje ostatnie zamówienie w tym sklepie.
Mam wrażenie, że ktoś zapomniał swojego regulaminu.
2. Zamówienia realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia. W przypaku wydłużenia terminu realizacji, obsługa sklepu kontaktuje się z klientem. Całkowity termin realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania towaru do wysyłki oraz czas przesyłki właściwy dla firmy ją realizującej (Poczta Polska, UPS).
Ja swoje zamówienie złożyłem 23-08-2010, ponieważ brak reakcji ze strony sklepu pomyślałem, że wyślę maila no i wysłałem, nadal nic, wysłałem kolejnego i też nic. Dzisiaj odezwałem się na gg i dopiero dowiedziałem się że brakuje 1 pozycji z zamówienia. Ciekawe ile bym czekał na jakąś reakcję sklepu.

jabol
Posty: 821
Rejestracja: 2009-08-27, 14:38
Lokalizacja: Łodź

Post autor: jabol »

kacperek29 pisze: Ciekawe ile bym czekał na jakąś reakcję sklepu.
.. zaprawde powiadam wam: ten tylko nie popelnia bledow co nic nie robi...


PS

moge z naszej strony jedynie przeprosic za zaistniala sytuacje

maksior
Posty: 156
Rejestracja: 2009-12-04, 17:18
Lokalizacja: BEDOŃ

Post autor: maksior »

Przerażają mnie twórcze odpowiedzi obrońcy sklepu. Pszczółka Maja , doba internetu , zaprawdę powiadam . Wiele osób ma pretensje do was , czas zacząć myśleć o klientach. Kolejna odp. może być o żuczku z bajki co pcha kupę . A kupa śmierdzi ....resztę sobie dokończcie.. Niepozdrawiam... :evil:
Arek

jabol
Posty: 821
Rejestracja: 2009-08-27, 14:38
Lokalizacja: Łodź

Post autor: jabol »

maksior pisze:Przerażają mnie twórcze odpowiedzi obrońcy sklepu.

moja wina moja wina moja bardzo wielka wina - tak lepiej????


ps

zauwazyles chyba ze przeprosilem na forum ogolnym autora postu


ps2

a pretensje zawsze beda - jak to zwykle bywa na linii : sprzedajacy-kupujacy
faktem jest ze zawsze sie staramy, a to ze wychodzi czasem lepiej, czasem gorzej.... coz ...nobody's perfect

tutusik
Posty: 243
Rejestracja: 2008-10-10, 10:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: tutusik »

trochę zrozumienia. Nie zawsze towar jest na hurtowni. Ja czasem czekałem tydzień czy dłużej nawet nie pamiętam ale jakoś nie narzekam. Otwórzcie interes to zobaczycie jak to jest ciężko.
Pan Jabol przeprosił więc po co pretensje...
gg 2755526

Vendredi
Moderator
Posty: 970
Rejestracja: 2009-05-01, 11:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Vendredi »

A odnośnie tych zdaniem niektóych "dziwnych" odpowiedzi, jak powszechnie wiadomo Jabol ma dość specyficzne poczucie humoru ale jakby nie było dodaje nim tylko uroku naszemu i tak uroczemu forum :)


Z tego co widze to większość pretensji dotyczących ww, sklepu dotyczy nieścisłości z regulaminem. Z ciekawości zapoznałe sie z nim i pretensje kacperka29 są moim zdaniem nieuzasadnione, gdyż jest dokładnie napisane

"Zamówienia realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia" .
Czy kacperek29 otrzymał potwierdzenie??

Najlepszym i najmniej problemowym roziązaniem jest poprostu telefon do sklepu, wiadomo że maile są wygodne ale, czasami przez niektóre programy moga być potraktowane jako spam albo tak jak u mnie outlock sciąga niektóre maile z serwera po 4 dniach. W przypadku połączenia telefonicznego mamy pewność, że sprzedający wie o co nam chodzi, i że dotarła do niego nasza wiadomość.

Ja wraz z tatą tez prowadzimy sklep internetowy ( w zupełnie innej branży) I wiem że np. nieustanne zdejmowanie i ponowne wsadzanie produktów na sklep to dość męcząca i mozolna sprawa, dlatego nie dziwię, się że niektóre produkty widnieją w necie a nie ma ich tymczasowo na stanie. Gdyby rybarium zajmowało sie wyłącznie handlem przez internet to wtedy niezaznaczanie niedostępności byłoby nie na miejscu, ale takto codziennie wszystkie sprzedane towary niedość musieli by niedość, że wbić na kasę to jeszcze zdjąć z magazynu w necie.

Ale powtarzam znowu telefon może rozwiać wszystkie wątpliwości.

Ja osobiście kilka razy już kupowałem w tym sklepie i nie mogę złego słowa powiedzieć ;-)

kacperek29
Posty: 2
Rejestracja: 2010-08-31, 11:00
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kacperek29 »

Vendredi pisze: Z tego co widze to większość pretensji dotyczących ww, sklepu dotyczy nieścisłości z regulaminem. Z ciekawości zapoznałe sie z nim i pretensje kacperka29 są moim zdaniem nieuzasadnione, gdyż jest dokładnie napisane
"Zamówienia realizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia potwierdzenia zamówienia" .
Czy kacperek29 otrzymał potwierdzenie??

Przepraszam możesz mi wyjaśnić jak mam rozumieć, według Ciebie, potwierdzenie zamówienia? Ja zakłądam, że to jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
Szanowni Państwo, witamy ze sklepu internetowego Rybarium.pl!
Właśnie otrzymaliśmy zamówienie [12127] zawierające następujące produkty:
....
Po potwierdzeniu przez Państwa zamówienia przystąpimy do jego realizacji."
Mail otrzymany 23-08-2010 godz. 10:19
Czy to jest dla Ciebie wystarczające potwierdzenie? Zresztą na stronie rybarium można zobaczyć status swojego zamówienia.
Ostatnio zmieniony 2010-09-01, 17:05 przez kacperek29, łącznie zmieniany 1 raz.

Vendredi
Moderator
Posty: 970
Rejestracja: 2009-05-01, 11:48
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Vendredi »

A no to zmienia postać rzeczy, skoro dostałeś potwierdzenie zamówienia, wcześniej nic o tym nie wspomniałeś.

W takim wypadku sklep powinien poinformować o komplikacjach z realizacją.

marklodz

Post autor: marklodz »

Oooops, posty sprzed miesiąca, nie doczytałem , lol. więc " cięcie".......mojego posta


Pozdrawiam

Marek
Ostatnio zmieniony 2010-10-06, 18:00 przez marklodz, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
Kubiszon
Administrator
Posty: 1557
Rejestracja: 2008-05-14, 21:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kubiszon »

Ale dyskusja może się ciągnąć dalej, a z tego co widziałem to miałeś dość słuszne uwagi, więc jeśli chcesz mogę je przywrócić...

marklodz

Post autor: marklodz »

Hmm, to przywróć jeśli uważasz, że przynajmniej część była słuszna. Wyciąłem też z tego względu, że nie chciałem znowu robić awantury ;) kiedy temat się uspokoił. No i nie wiedziałem, czy nie za mocno pojechałem- róznie bywa później z oceną przez użytkowników. Jesli uważasz, ze jest ok- przywróć. Nie wstydzę się swoich opinii, tyle, ze nieraz trzymam je dla siebie- bywają nieraz kontrowersyjne, czy niezbyt popularne ;), a to nie jest zbyt lubiane.

Pozdrawiam

Marek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porozmawiajmy”