Pierwsze Aqua Prośba o rady.

ODPOWIEDZ
MART!

Pierwsze Aqua Prośba o rady.

Post autor: MART! »

Witam. Zawsze marzyłam o własnym akwarium i właśnie nadarzyła mi się sposobność. Zdaję sobie sprawę, że jest to duża odpowiedzialność i jak wiele trzeba wcześniej przemyśleć, ale ponieważ nie mam zbyt dużej wiedzy, a wyszukiwanie poszczególnych informacji w internecie jest bardzo pracochłonne postanowilam zgłosić się do bardziej doświadczonych osób :-) .
Przede wszystkim mam już zbiornik 80 x 27(wypukła szyba) x 40cm. Planuję hodować w nim 2 raki luizjańskie i z pewnością neony innesa . Chciałabym również o ile to możliwe krewetki red cherry lub crystal red. zastanawiam się: po pierwsze czy będzie to możliwe; po drugie jeśli nie to z czego zrezygnować; i po trzecie jesli tak to jakie jeszcze ew. rybki do tego. Jak już pisałam jestem kompletnym laikiem, więc proszę nie wyśmiewajcie mojej niewiedzy ale po prostu po ludzku doradźcie- jak przystosować zbiornik do tych gatunków, jakie wybrać rośliny, ile i z czego zrobić kryjówki, jaki dobrać rodzaj podłoża itd. Chciałabym, żeby akwarium stwarzało dobre warunki dla wszystkich jego "mieszkanców" włącznie z roślinami. Proszę o rady i z góry dziękuję za wszelkie sugestie :-D
Ostatnio zmieniony 2010-03-26, 19:21 przez MART!, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
cina

Post autor: cina »

Nie wiem jak krewetki i raki się dogadają.

Awatar użytkownika
maniek

Post autor: maniek »

cina pisze:Nie wiem jak krewetki i raki się dogadają.
Prawdopodobnie się nie dogadają ,

zami84

Post autor: zami84 »

CPP i CPO raczej dadza radę. Wiele osób tak trzyma zwierzaki. Raczek o ktorym piszesz, podejrzewam, ze bedzie mial uczte nie tylko z krewetek....
Pozdrawiam ZAMI84
<><><><><><><>
GG: 3883330 (często niewidoczny)
Powolna reaktywacja

MART!

Post autor: MART! »

podejrzewam, że to głupie pytanie i raczej nie mam nadziei na pozytywną odpowiedź, ale czy myslicie, że dałoby radę trzymać tu też bojownika?