Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
Zatem proponuje dodać jeszcze do rozdziału Postanowienia końcowe
Co Wy na to?
- Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwało żadnych dochodów ani wartości materialny z tytułu publikacji prac.
- Uczestnik zgłaszjący swoją prace do konkursu wyraża zgodę na ewentualne przedrukowanie jej (wszystkich prac) w publikacjach komercyjnych.
Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony 2009-02-13, 12:51 przez megalomaniacc, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wklej tu całość, wtedy kubiszon poprawi byki i literówki oraz składnie.
I dodaj wzmiankę o nagrodach
I dodaj wzmiankę o nagrodach
Ostatnio zmieniony 2009-02-13, 13:38 przez zabapinkfloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
Zatem wklejam uaktualniony regulamin.
Co do nagórd - musimy ustalić przed rozpoczęciem konkursu, przynajmniej podstawowe, pewne nagrody, żebyśmy nie wystartowali z niczym. W prowadziłem w regulaminie kilka zmian. Zmiany dotyczą w niektórych przpadkach brzmienia niaktórych punktów, jak również pojawiły się nowe punkty.
Zamiany w regulaminie to:
Rodział I punkt 2
Rozdział VI punkty 2, 3, 4
Rozdział VII punkty 3, 4, 5
Rozdział VIII punkty 2, 5, 6
I. Postanowienia ogólne.
1. Konkurs „Najlepsze zdjęcie Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez Łódzkie Forum Akwarystyczne.
2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum i przedrukowanie ich w kalendarzu na 2010 rok.
3. Czas trwania konkursu 2009.01.01 – 2009.11.30
4. Konkurs podzielony jest na 3 etapy, każdy etap określonych jest w trzech miesiącach.
5. Czas trwania pierwszego etapu 2009.01.01 – 2009.03.31, czas trwania drugiego etapu 2009.04.01 – 2009.06.30, czas trwania trzeciego etapu 2009.07.01 – 2009.09-30.
6. Po zakończeniu wszystkich etapów odbędzie się finał
7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.
II. Warunki uczestnictwa.
1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu
III. Zasady zgłaszania prac.
1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
a) Akwarium.
b) Terrarium
c) Ryba
d) Roślina
e) Bezkręgowiec
f) Gad
g) Płaz
2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, podpis, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalny rozmiar 1024 x 768 mega pikseli.
6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg .gif.
7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy …(tu trzeba albo coś stworzyć albo do kogoś z nas)
8. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacja niniejszego regulaminu.
9. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, nie będą brały udziału w konkursie.
IV. Prezentowanie prac.
1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najmniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 marca, itd.
2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświeconemu niniejszemu konkursowi.
3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w formacie 1024 x 768 mega piksela
V. Zasady głosowania i ogłaszania wyników konkursu.
1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie 7 głosów.
3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Konkurs w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
VI. Zwycięzcy.
1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 najwyżej ocenionych prac finałowych.
3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac (najwyżej ocenionych prac).
4. Z 12 najlepszych finałowych prac zostaną wyróżnione 3 najwyżej ocenione prace.
5. Każdy zwycięzca zostanie poinformowany osobiście o wygraniu danej kategorii w danym etapie lub zwycięstwie w części finałowej na PW najpóźniej godzinę przed oficjalnym ogłoszeniem wyników.
VII. Nagrody.
1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane na kalendarz na rok 2010, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.
3. Trzy najlepsze prace wyłonione w części finałowej zostaną dodatkowo wyróżnione nagrodami.
4. Nagroda za:
I miejsce:…
II miejsce: …
III miejsce: …
5. Organizatorzy konkursu przewidują pozyskanie dodatkowych nagród. Informacje o tych nagrodach będą przekazane przed rozpoczęciem części finałowej.
VIII. Postanowienia końcowe.
1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na przedrukowanie jego pracy w publikacjach komercyjnych i niekomercyjnych.
3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
5. Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych z tytułu publikacji prac.
6. Wszystkie pozyskane profity z tytułu publikacji prac będą przeznaczone na nagrody dla użytkowników Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
Co do nagórd - musimy ustalić przed rozpoczęciem konkursu, przynajmniej podstawowe, pewne nagrody, żebyśmy nie wystartowali z niczym. W prowadziłem w regulaminie kilka zmian. Zmiany dotyczą w niektórych przpadkach brzmienia niaktórych punktów, jak również pojawiły się nowe punkty.
Zamiany w regulaminie to:
Rodział I punkt 2
Rozdział VI punkty 2, 3, 4
Rozdział VII punkty 3, 4, 5
Rozdział VIII punkty 2, 5, 6
I. Postanowienia ogólne.
1. Konkurs „Najlepsze zdjęcie Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez Łódzkie Forum Akwarystyczne.
2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum i przedrukowanie ich w kalendarzu na 2010 rok.
3. Czas trwania konkursu 2009.01.01 – 2009.11.30
4. Konkurs podzielony jest na 3 etapy, każdy etap określonych jest w trzech miesiącach.
5. Czas trwania pierwszego etapu 2009.01.01 – 2009.03.31, czas trwania drugiego etapu 2009.04.01 – 2009.06.30, czas trwania trzeciego etapu 2009.07.01 – 2009.09-30.
6. Po zakończeniu wszystkich etapów odbędzie się finał
7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.
II. Warunki uczestnictwa.
1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu
III. Zasady zgłaszania prac.
1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
a) Akwarium.
b) Terrarium
c) Ryba
d) Roślina
e) Bezkręgowiec
f) Gad
g) Płaz
2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, podpis, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalny rozmiar 1024 x 768 mega pikseli.
6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg .gif.
7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy …(tu trzeba albo coś stworzyć albo do kogoś z nas)
8. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacja niniejszego regulaminu.
9. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, nie będą brały udziału w konkursie.
IV. Prezentowanie prac.
1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najmniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 marca, itd.
2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświeconemu niniejszemu konkursowi.
3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w formacie 1024 x 768 mega piksela
V. Zasady głosowania i ogłaszania wyników konkursu.
1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie 7 głosów.
3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Konkurs w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
VI. Zwycięzcy.
1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 najwyżej ocenionych prac finałowych.
3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac (najwyżej ocenionych prac).
4. Z 12 najlepszych finałowych prac zostaną wyróżnione 3 najwyżej ocenione prace.
5. Każdy zwycięzca zostanie poinformowany osobiście o wygraniu danej kategorii w danym etapie lub zwycięstwie w części finałowej na PW najpóźniej godzinę przed oficjalnym ogłoszeniem wyników.
VII. Nagrody.
1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane na kalendarz na rok 2010, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.
3. Trzy najlepsze prace wyłonione w części finałowej zostaną dodatkowo wyróżnione nagrodami.
4. Nagroda za:
I miejsce:…
II miejsce: …
III miejsce: …
5. Organizatorzy konkursu przewidują pozyskanie dodatkowych nagród. Informacje o tych nagrodach będą przekazane przed rozpoczęciem części finałowej.
VIII. Postanowienia końcowe.
1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na przedrukowanie jego pracy w publikacjach komercyjnych i niekomercyjnych.
3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
5. Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych z tytułu publikacji prac.
6. Wszystkie pozyskane profity z tytułu publikacji prac będą przeznaczone na nagrody dla użytkowników Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
Ostatnio zmieniony 2009-02-18, 10:34 przez megalomaniacc, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
Oto końcowy efekt prac nad regulaminem konkursu. Proszę Kubiszona o sprawdzenie poprawności merytorycznych, gramatycznych i ortograficznych jego treści ;)
Wiem, że dla części osób może on być w pewnych momentach nie do końca jasny, chodzi mi tu o terminy zgłaszania prac. W każdym z etapów będę osobno przypominał o tym pisząc prosto i przejrzyście do kiedy można się zgłaszać.
Nie jestem pewien czy może pozostać zgłaszanie głosów do użytkownika Konkurs, chyba jest to najbardziej sprawiedliwe.
[center]Regulamin Konkursu: Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego[/center]
Wiem, że dla części osób może on być w pewnych momentach nie do końca jasny, chodzi mi tu o terminy zgłaszania prac. W każdym z etapów będę osobno przypominał o tym pisząc prosto i przejrzyście do kiedy można się zgłaszać.
Nie jestem pewien czy może pozostać zgłaszanie głosów do użytkownika Konkurs, chyba jest to najbardziej sprawiedliwe.
[center]Regulamin Konkursu: Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego[/center]
- I. Postanowienia ogólne.
- 1. Konkurs „Galeria Łódzkiego Forum Akwarystycznego” organizowany jest przez Łódzkie Forum Akwarystyczne.
- 2. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych prac fotograficznych użytkowników forum i przedrukowanie ich w kalendarzu na 2010 rok.
- 3. Czas trwania konkursu 2009.01.01 – 2009.11.30.
- 4. Konkurs podzielony jest na 3 etapy, każdy etap określonych jest w trzech miesiącach.
- 5. Czas trwania pierwszego etapu 2009.01.01 – 2009.03.31, czas trwania drugiego etapu 2009.04.01 – 2009.06.30, czas trwania trzeciego etapu 2009.07.01 – 2009.09-30.
- 6. Po zakończeniu wszystkich etapów odbędzie się finał.
- 7. W każdym etapie istnieje podział na kategorie prac.
- 1. W konkursie może uczestniczyć każdy użytkownik forum, który dokona rejestracji przed rozpoczęciem trzeciego etapu konkursu.
- 2. Warunkiem uczestnictwa w każdym z etapów jest zarejestrowanie się przed początkiem każdego z nich.
- 3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie i akceptacja niniejszego regulaminu.
- 1. Prace można zgłaszać w poszczególnych kategoriach.
- a) Akwarium.
- b) Terrarium.
- c) Ryba.
- d) Roślina wodna.
- e) Bezkręgowiec.
- f) Gad.
- g) Płaz.
- 2. Prace biorące udział w danym etapie konkursu, można przesyłać do końca tego etapu, tj. prace biorące udział w pierwszym etapie należy przesyłać do końca ważności pierwszego etapu itd.
- 3. Każdy użytkownik może w danym etapie przesłać po jednej z prac w każdej kategorii.
- 4. Zgłaszane prace mogą być poddane niewielkiej obróbce tj. wyostrzenie, podpis, ramka, kadrowanie, balans bieli, wycięcie elementów niepożądanych.
- 5. Przesyłane prace muszą posiadać minimalną rozdzielczość 1024 x 768.
- 6. Prace należy przesyłać w formacie .jpg.
- 7. Zdjęcia należy przesyłać na adres mailowy galeria.lodzkiego.forum@gmail.com, w temacie podając tytuł pracy, w treści swoje imię, nazwisko oraz dane jakiem rodzajem aparatu wykonywało się zdjęcia (producent i model).
- 8. Przesłanie pracy do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem i akceptacją niniejszego regulaminu.
- 9. Zgłoszone prace które zostały wykonane w słabej jakości, rozmyte, nieostre, poddane widocznej obróbce, nie będą brały udziału w konkursie.
- 1. Prace zgłoszone w danym etapie, będą prezentowane najpóźniej 7 dni po zakończeniu terminu ważności tego etapu, tj. prace zgłoszone do pierwszego etapu, będą prezentowanie najpóźniej 7 marca, itd.
- 2. Prace zgłoszone do konkursu będą prezentowane w wątku poświęconemu niniejszemu konkursowi.
- 3. Zgłoszone prace będą prezentowane w wątku o którym mowa w rozdziale 4 punkcie 2 i podzielone na kategorie o których mowa w rozdziale 3 punkcie 1.
- 4. Jeśli ilość zgłoszonych prac w danym etapie, w danej kategorii nie przekroczy 2 sztuk, kategoria ta nie będzie prezentowana w danym etapie, a zgłoszone prace przechodzą do kolejnego etapu.
- 5. Uczestnik którego praca nie została opublikowana w danym etapie ze względu na brak wystarczającej ilości zgłoszeń o których mowa w rozdziale IV punkcie 4, w następnym etapie może zgłosić kolejne zdjęcie w tej samej kategorii po mimo, iż będzie to kolejna praca tego samego uczestnika.
- 6. W finale konkursu biorą udział wszystkie wygrane prace w każdej z kategorii z każdego z etapów.
- 7. Prezentowane prace finałowe nie będą podzielone na kategorie, o których mowa w rozdziale III punkcie 1.
- 8. Opublikowanie prac finałowych nastąpi 5 dni od zakończenia ostatniego etapu.
- 9. Ze względu na ograniczenia techniczne prace będą prezentowane w rozdzielczości 1024 x 768
- 1. Głosować może każdy pełnoprawny uczestnik forum.
- 2. Każdy głosujący może oddać po jednym głosie na jedną prace w danej kategorii, w danym etapie, co oznacza że każdy uczestnik w jednym etapie może oddać maksymalnie 7 głosów.
- 3. Głosy należy przesyłać na PW uczestnika Galeria w formacie podanym w wątku poświęconym konkursowi.
- 4. Głosy na prace w każdym z etapów można oddawać przez miesiąc od czasu opublikowania prac.
- 5. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
- 6. Każdy uczestnik może oddać 3 głosy na prace finałowe.
- 7. Głosy na prace w części finałowej można oddawać przez 14 dni od daty publikacji prac.
- 8. Ogłoszenie wyników części finałowej nastąpi 5 dni po zakończeniu głosowania.
- 1. Z każdego etapu będzie wyłonionych maksymalnie 7 zwycięzców, w każdej z kategorii jeden.
- 2. Po zakończeniu wszystkich etapów zostanie wyłonionych maksymalnie 21 najwyżej ocenionych prac finałowych.
- 3. W części finałowej zostanie wyłonionych 12 najlepszych prac (najwyżej ocenionych prac).
- 4. Z 12 najlepszych finałowych prac zostaną wyróżnione 3 najwyżej ocenione prace.
- 5. Każdy zwycięzca zostanie poinformowany osobiście o wygraniu danej kategorii w danym etapie lub zwycięstwie w części finałowej na PW najpóźniej godzinę przed oficjalnym ogłoszeniem wyników.
- 1. Zwycięskie prace w każdych z etapów będą prezentowane w Galerii Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
- 2. 12 zwycięskich prac części finałowej zostanie przedrukowane w kalendarzu na rok 2010, który będzie do nabycia dla zainteresowanych osób.
- 3. Trzech najlepszych autorów prac, wyłonionych w części finałowej zostanie dodatkowo wyróżnionych nagrodami.
- 4. Nagrody dla wyróżnionych autorów:
- I miejsce: Filtr Eheim Pick-up 2010
- II miejsce: Zestaw pokarmów
- III miejsce: Zestaw pokarmów
- 5. Organizatorzy konkursu przewidują pozyskanie dodatkowych nagród. Informacje o tych nagrodach będą przekazane przed rozpoczęciem części finałowej.
- 1. Zgłoszone prace stanowią współwłasność Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
- 2. Uczestnik zgłaszający prace wyraża zgodę na przedrukowanie jego pracy w publikacjach komercyjnych i niekomercyjnych.
- 3. Uczestnik zgłaszający prace zobowiązuje się do znajomości treści tego regulaminu oraz do jego akceptacji.
- 4. Organizatorzy konkursu mają prawo odwołać konkursu w przypadku małej frekwencji zgłoszonych prac lub zbyt małej oddanej ilości głosów.
- 5. Łódzkie Forum Akwarystyczne jako organizator konkursu nie będzie pozyskiwał dla siebie żadnych profitów materialnych oraz finansowych z tytułu publikacji prac.
- 6. Wszystkie pozyskane profity z tytułu publikacji prac będą przeznaczone na nagrody dla użytkowników Łódzkiego Forum Akwarystycznego.
- 7. Wszystkie zapytania, reklamację proszę kierować na PW Galeria
- Sponsorem nagród w konkursie jest Alchemik - Piotr Nowacki
Ostatnio zmieniony 2009-02-18, 13:57 przez megalomaniacc, łącznie zmieniany 15 razy.
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
Witam,
w związku ze sporym zainteresowaniem konkursem i wysłaniem tylu zdjęć (niby nie dużo ale zawsze coś), warto pomyśleć nad znalezieniem sponsorów nagród. Przyjde we wtorek na spotkanie, przyniose równiez wzór pisma jakie może byc przesyłane do potencjalnych sponsorów.
Druga sprawa związana z konkursem to zgłoszenie jednego z cuzestników, który zarejestrował się 2 kwietnia. Według regulaminu taki uzytkownik nie może zgłosić zdjęcia na konkurs . Uzytkownik martinezsanchez zgłosił się do mnie z zapytaniem czy w dordze wyjątku może zgłosic zdjęcie? Wysłał juz jedno - rośline, chce wysłac jeszcze zdjęcie akwarium. Szczerze mówiąc zdjęcie jest kiepskie jakościowo.
Co myślicie, czy zgodzić sie na wyjatek, czy może odesłac go z informacją żeby ten czas poświecil na ćwieczenie robienia zdjęć?
Proszę o wypowiedzi.
w związku ze sporym zainteresowaniem konkursem i wysłaniem tylu zdjęć (niby nie dużo ale zawsze coś), warto pomyśleć nad znalezieniem sponsorów nagród. Przyjde we wtorek na spotkanie, przyniose równiez wzór pisma jakie może byc przesyłane do potencjalnych sponsorów.
Druga sprawa związana z konkursem to zgłoszenie jednego z cuzestników, który zarejestrował się 2 kwietnia. Według regulaminu taki uzytkownik nie może zgłosić zdjęcia na konkurs . Uzytkownik martinezsanchez zgłosił się do mnie z zapytaniem czy w dordze wyjątku może zgłosic zdjęcie? Wysłał juz jedno - rośline, chce wysłac jeszcze zdjęcie akwarium. Szczerze mówiąc zdjęcie jest kiepskie jakościowo.
Co myślicie, czy zgodzić sie na wyjatek, czy może odesłac go z informacją żeby ten czas poświecil na ćwieczenie robienia zdjęć?
Proszę o wypowiedzi.
Co jak co ale jakiegoś regulaminu trzeba by się trzymać, ja byłbym za tym żeby popracował nad fotkami i podesłał je do następnej edycji konkursu.
[9L] Korytko: ?
[12L] Corner: White Pearl | Clithon Corona
[20L] Green Tank: Babaulti | Red Cherry | Clithon Corona
http://www.akwarysci.com/forum/viewtopic.php?t=98
[12L] Corner: White Pearl | Clithon Corona
[20L] Green Tank: Babaulti | Red Cherry | Clithon Corona
http://www.akwarysci.com/forum/viewtopic.php?t=98
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
Witam,
W najbliższym czasie należałoby się zwrócić do sponsorów, aby przekazali nagrody na nasz konkurs. Mamy 2 typy:
Jeśli chodzi o akwarium w manu, myśleliśmy z Arturem o tym żeby przekazali wejściówki (ilość nieustalona) oraz możliwość powieszenia plakatu stowarzyszenie lub forum w ich akwarium. My możemy im dać baner na stronach.
Proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie, jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły. Pisma będą najprawdopodobniej wysłane po obchodach 100-lecia.
W załączniku wzór pisma, które mogłoby zostać wysłane do "Nasze Akwarium"
W najbliższym czasie należałoby się zwrócić do sponsorów, aby przekazali nagrody na nasz konkurs. Mamy 2 typy:
- Magazyn "Nasze Akwarium"
- Akwarium w Manufakturze
Jeśli chodzi o akwarium w manu, myśleliśmy z Arturem o tym żeby przekazali wejściówki (ilość nieustalona) oraz możliwość powieszenia plakatu stowarzyszenie lub forum w ich akwarium. My możemy im dać baner na stronach.
Proszę o wypowiedzenie się w tej sprawie, jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły. Pisma będą najprawdopodobniej wysłane po obchodach 100-lecia.
W załączniku wzór pisma, które mogłoby zostać wysłane do "Nasze Akwarium"
-
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-05-13, 18:35
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Myślę że tak, jeśli nas wydrukują to ich jakoś zareklamujemy, ale tylko przez forum.
Na zasadzie że w temacie pojawi się baner magazynu.
Co do manufaktury to raczej nie powinno być z tym problemu, możemy umieścić ich baner jako zaprzyjaźniona organizację.
W zamian może dadzą kilka wejściówek i możliwość powieszenia reklamy forum.
Na zasadzie że w temacie pojawi się baner magazynu.
Co do manufaktury to raczej nie powinno być z tym problemu, możemy umieścić ich baner jako zaprzyjaźniona organizację.
W zamian może dadzą kilka wejściówek i możliwość powieszenia reklamy forum.
- megalomaniacc
- Moderator
- Posty: 1047
- Rejestracja: 2008-06-26, 20:57
- Lokalizacja: Łódź
W załączniku spakowane w zipie wzory pism dla sponsorów w formacie PDF
Pisma porawione i uaktualniono 09-04-2009 godzina 14:20
Pisma porawione i uaktualniono 09-04-2009 godzina 14:20
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez megalomaniacc, łącznie zmieniany 2 razy.