pomoc w obsadzie akwarium 60 l

zigi

pomoc w obsadzie akwarium 60 l

Post autor: zigi »

Planuję zakup średniego akwarium max 60 litrów.

Jestem początkujący i proszę o pomoc w doborze rybek pod każdym względem, czyli na początek chciałbym obsadzić akwarium ładną (kolorową) i łatwą w hodowli rybką:)

W przyszłości chciałbym aby moje akwa było zbiornikiem towarzyskim, dlatego pod tym względem proszę też o pomoc w doborze gatunków.

Zaczynam praktycznie od zera, wiec porady odnośnie wyposażenia w filtr, żwirek i roślinek mile widziane.

Miejsce w którym będzie stało akwarium będzie raczej słabo nasłonecznione.

Myślałem na początek o rasborze galaxy http://rybyakwariowe.eu/ryba-akwariowa/ ... o-perlowy/ z tej strony czerpię wiedzę o niej

No i coś coś co pływa przy dnie czyli kirysek panda http://rybyakwariowe.eu/ryba-akwariowa/kirysek-panda/

Zastanawiam się nad wyborem żwirku i roślinek, oczywiście w miarę łatwych w hodowli - dopiero zaczynam.

Czy jesteście w stanie podpowiedzieć mi gdzie w Łodzi, okolicach dostanę te gatunki ryb, roślinek na które się zdecyduję ?

Dziękuję za wszelkie porady i sugestie !

Może taka roślina na początek? http://rybyakwariowe.eu/roslina-akwario ... rubin-red/
Ostatnio zmieniony 2014-10-14, 11:16 przez zigi, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
cliper

Post autor: cliper »

W wiekszosci sklepow zoologicznych, gdzie maja ryby zakupisz je. Rowniez w niedziele na gieldzie na Starcie. Jesli planujesz miec kirysy to tylko piasek na dno.

T34M

Re: pomoc w obsadzie akwarium 60 l

Post autor: T34M »

zigi pisze: Myślałem na początek o rasborze galaxy
Tej pięknotki w łodzi nie widziałem, nawet na "starcie" z kirysków polecam julii lub sterby i jak kolega post wyżej piasek na dno.
Ostatnio zmieniony 2014-10-14, 12:30 przez T34M, łącznie zmieniany 1 raz.

zigi