240l do poprawek

Kalpaw

240l do poprawek

Post autor: Kalpaw »

Witam wszystkich miłośników akwarystyki, skoro już jestem jednym z forumowiczów przedstawie co mam ciekawego, zaznaczam jednocześnie że jestem początkujący więc prosze o podpowiedzi co można by dorzucić do mojego pudełeczka.

Akwarium: 155dł x 45wys x 36gł
Filtracja: Jbl E900 + Aquael - FAN-3 PLUS
światło: dzienne 2x 24w 550mm Sylvania aquastar 10000Kelvin
nocne 100cm Led niebieskie nie pamiętam ile diod
Grzanie 200watt
Rybki:sami zobaczycie ;-)
Plecostomus 28cm
Gibiceps 10 i 20cm
Pawiooka ok. 20cm
Redheaded Severum od około 12-18
Ziemiojady około 12cm
W przyszłości jeszcze:Managuańska, Diamentowa i szmaragdowa.

Rośliny zeżarły Redheady a nie wiem co by tu wsadzić, sorki za zdjęcia ale dość że woda zdeczka sie zmętliła to fotografem nie jestem.

Światło nocne faktycznie jest ciemniejsze:
Obrazek
Dzień troche świeci pustkami:
Obrazek

Obrazek

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2010-11-29, 17:21 przez Kalpaw, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Irek

Post autor: Irek »

Na forum nie tolerujemy sztucznych ''roślin'' 8-)
Mimo, iż zbiornik długi IMHO jest przerybienie.
Jeśli chodzi o rośliny to może ryby nie ruszałyby anubiasów? ;-)

Kalpaw

Wkrótce zniknie Plecostomus, a sztuczne roślinki są tymczasowe muszę tylko dowiedzieć się o nich coś więcej a co do przerybienia to mógłbyś uściślić?

Kalpaw

Tak było na początku :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Irek

Twoje akwarium praktycznie nie ma kryjówek.
Swoją drogą to Ziemiojady powinny mieć podłoże piaskowe.

Lukiki

Post autor: Lukiki »

Dostosuj temat do regulaminu.
Filmy
http://www.youtube.com/watch?v=z8VaijfV ... er&list=UL

Zdarza siê,¿e piszê z telefonu,tam z polskimi znakami jest na bakier,wiêc proszê o wyrozumia³o¶æ.

Kalpaw

Wiem że dobrze się czują w podłożu piaskowym ale nie jest to konieczne, a kryjówki chciałem zrobić z roślin właśnie.

Awatar użytkownika
Irek

Sprawdzałeś wpływ kamieni w akwa na pH?

Kalpaw

Nie nie sprawdzałem.