[126l] Ogólne

ODPOWIEDZ
MatMat

[126l] Ogólne

Post autor: MatMat »

Witam wszystkich! :-)
Jestem nowy na forum i postanowiłem zaprezentować swoje akwarium. Liczę na wskazówki co do prowadzenia itp. Każda uwaga będzie cenna ;-)
Swoją przygodę z akwarystyką zacząłem dość dawno w wieku 10 lat. Wtedy miałem akwa z 2-3 lata i około 2 lat temu wróciłem do dawnego hobby. Miałem stary baniaczek 54l który rok temu wymieniłem na 126l

Zbiornik ma już ogólnie parę miesięcy. Wymiary 80x35x45

Filtracja: Aquael FZN-3
Pokrywa: Aquael standardowa T8 2x18W (wiem, że mało planuję przerobić na T5)
Temp stała: 25°C
Podłoże: na spodzie gruby żwir na wierzchu 1,5 mm brązowy.

Fauna:
- 5 kirysków pstrych
- glonojad
- 5 miedzików
- Bojownik z 2 dziewczynami (był prawie 2 lata starość go dopadła jak zszedł kobiety przestały jeść i podzieliły jego los :(.
- para zmienniaka plamistego
- parka pielęgnic boliwijskich

Z góry przepraszam za słabe zdjęcie ale nie jestem zbyt dobrym fotografem ale się podszkole :-P

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-19, 18:48 przez MatMat, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MichałG

Post autor: MichałG »

Mnie trochę kolą w oczy takie fototapety, a tak poza tym to ciężko coś więcej doradzić, bo jak sam stwierdziłeś zdjęcie niezbyt wyraźne :-) Jeśli planujesz zwiększyć oświetlenie to zwiększ też obsadę roślinną, bo nie dasz sobie rady z glonami. Może jakiś filtr biologiczny dokup?

Awatar użytkownika
andrzej_vader

Post autor: andrzej_vader »

"Aquael standardowa T8 2x18W (wiem, że mało planuję przerobić na T5) "